- 1. A szebb élet központja a konyha – ahogy az IKEA új kampányáé is, ami kiemelt hangsúlyt fek... Az IKEA új, éves kampánya a főzés és az étkezés örömét helyezi a középpontba. „Minden, amit kifőzünk, a konyhában kezdődik” - így hangzik a következő 12 hónap fő üzenete. A kampány egy 20 másodperces t
- 2. Modern műszerek segítik a diagnózist a gyermek háziorvosi rendelőkben Ha egy kisgyerek megbetegszik, minden szülő azt szeretné, hogy minél előbb kiderüljön, mi okozza a bajt, és a gyermeke gyorsan felépüljön. A kórokozók változása és az antibiotikumok túlzott használata miatt ma m
- 3. Hároméves csúcsot döntött a lakáskereslet Ez leginkább az otthon start program előszeleként értékelhető. Legfőképp azokban a vármegyékben nőtt az érdeklődők száma, ahol a magasabb árak miatt a kereslet alacsonyabb fordulatszámon pörgött az utóbbi idős
- 4. Zuckerberg AI-barátokat javasol a gyerekeknek, pedig az AI mindig is gép marad Ugyanazok a nagy technológiai vállalatok, amelyek a közösségi médián keresztül társadalmaink széttöredezését okozták, most arra ösztönöznek minket, hogy a valódi emberi kapcsolatokat „AI-barátokkal” és „A
- 5. A legfejlettebb AI is megbukott a fordított Turing-teszten: nem tudja eldönteni, hogy embe... A ChatGPT már átmegy a Turing-teszten, pedig a jelenlegi verziója még távol áll az általános mesterséges intelligenciától (AGI). Az Alan Turing brit matematikus által kidolgozott gondolatkísérlet, amely a gépek és
- 6. Ausztrália betiltja a YouTube-ot a 16 éven aluliak számára A jövőben nem hozhatnak létre a 16 éven aluliak YouTube-fiókot Ausztráliában. Anika Wells kommunikációs miniszter szerint a „ragadozó algoritmusoktól” szeretnék megvédeni a gyermekeket. Anthony Albanese minisztere
- 7. Nem temetné a könyvkereskedelmet Magyarországon az ágazati szakember Az AI hétköznapivá válásától az olvasás és a könyv elmúlása helyett a tartalomfogyasztás minőségi változását, új szolgáltatások bevezetését és sikerét is várja a könyvipar számára Deák András, a Libr