- 1. A logisztika legdrágább hibája az „így szoktuk" mentalitás A magyar és közép-európai logisztikai szektorban évtizedek óta rögzült rutinok akadályozzák a hatékony működést. Az Mlszksz friss elemzése szerint a megszokásból végzett folyamatok nemcsak milliárdos vesztesége
- 2. Ötszáznál több munkahelyet szüntet meg Romániában a Bosch Ötszáznál több munkahelyet szüntet meg Romániában a Bosch – írja az economedia.ro a vállalat közleménye alapján.
- 3. Debrecen is kulcsszerephez jut a BMW klímacéljának teljesítésében A BMW Group új, ambiciózus klímacélt hirdetett meg 2035-re, amely szerint a vállalat legalább 60 millió tonnával csökkenti a teljes szén-dioxid-kibocsátását a 2019-es szinthez képest. A cél egy újabb fontos lépés
- 4. A Renault szerint túl nagy falat lehet az EU új elektromos terve A Renault támogatja azt az uniós törekvést, hogy az Európában értékesített elektromos autók egyre nagyobb arányban helyben gyártott alkatrészekből készüljenek, ugyanakkor figyelmeztet arra, hogy a túl szigorú sza
- 5. Kína békülne az EU-val az elektromos autók miatt Újraindultak a tárgyalások Kína és az Európai Unió között a kínai gyártású elektromos autók minimumáráról. Peking szerint ez lehet a kiút a vámháborús feszültségből, miközben az európai gyártók továbbr
- 6. Robotaxival támadja az autonóm piacot a Mercedes A Mercedes-Benz és a kínai Momenta elindította az SAE 4-es szintű autonóm vezetésre képes robotaxi-szolgáltatás első fázisát Abu-Dzabiban. A projekt sikerétől függően a partnerek több piacon is bevezetnék a rends
- 7. Kína lazít a ritkaföldfém-exporton, de a németek hoppon maradtak Kína kiadta az első új típusú ritkaföldfém exportengedélyeket, amelyekkel a Ford beszállítói már élhetnek is. A rendszer célja, hogy gyorsítsa a szállításokat és enyhítse a globális ellátási láncban kialaku
- 8. A német vegyipar az elmúlt 25 év egyik legnehezebb időszakát éli A német vegyipar továbbra is súlyos válságban van, és 2026-ra sem várható érdemi fordulat. A termelés stagnál, az üzemek kihasználtsága történelmi mélypontra süllyedt, miközben a gyógyszeripar egyelőre jobban
- 9. Engedhet az EU: nem lesz teljes tiltás a belső égésű motorokra A tárgyalások jelenlegi állása szerint 2035 után is lehet majd újonnan forgalomba helyezni belső égésű motoros autókat – igaz, nagyon alaposan csökkenteni kell ezek kibocsátását, kemény szigorítás jön.